Hejsaan :)

Hur mår ni? sj mår jag bra typ är lite trött eftersom att jag vakna för typ 1 timme sen.
Är jätte röksugen ska kanske ut snart för att ta min första cig sen chilla med lidia?
i do not knoooooooooow :P
Ändå nu ska jag bara ta de lugnt :) Gott nytt år :)

HAHAH jag...

Ärlighet är det svåraste som finns, ju ärligare man är, ju äldre blir man! <3

Ju ärligare man är så blir man äldre och själsäkrare. Det kanske är ett tecken på att folk inte vill bli äldre, därför undviker man att vara ärlig . . . för att leva som ett barn.. är ett tecken på att vara ung och vild.
Det är problemet med oss människor :)


godmorgon <3

Jag vakna först i dag för fösta gången på jätte länge!!!
Vet ni hur det känns mohahaha! Yeah känner mig bäst. Sov typ kl halv 6 igår!!! vaknade vid 12 tiden!!!
Men ändå nu ska jag se på gossipegirl!! puss så länge :)

Fixar till min blogg i morgon? men nu lite kort kort..

Ska sova snart, vill bara säga att idag har jag köpt en ny kamera till mig, min första också!!
Ändå har så mycket i hjärtat att det inte är sant. Många människor står i vägen för vad jag vill och alla har alltid en uppfattning om hur jag ska må, att jag är stark och inte tar åt mig.. finns det nån människa i jorden som kan rädda mig och förstå mig???

Välkommen till min (Dados) NYA BLOGG!

Dados NYA blogg

RSS 2.0