Glaaad

Träffade min elbi igår <3 bästa människan som finns !!!!!<33333


🙉🙉🙉🙉👅🙊

Vaken nuu ska ta en morgon Cig oooo varm oboj 😊❤


G

4l


Arg

E fett sur fett arg oo besviken ! ;( sitter i tvättstuga helt död helt fucking arg :(!!!!


;(

Va har jag för ett fucking chans fuckt up


Är i tvättstugan dödligt


Oooff

Har väntat på mat hela dan idag JALLLLAAAA !!!!


😱😱😱😱

Hej har trög kompis Lidia .. Hon e sen så jag sitter ooo väntar på att hon ska komma så jG kN röka men hon är bara i axel så Fuck it ska röka utan henne , trög människa


Hej saknar min elbiii

Saknar varje SEK !!!!


Hähö

Så tråkig .. Och rök sugen !!!!!


:)

Hej har ingen matte lektion ... Håller på att dö. Fick inga pengar i kortet heller så jg blir galen hör två svenska tjejer prata bla bl.a.... Jag vill slå sönder mig sj !!!


Ohhh

Vill ut från fängelset


:s

Nånting känns konstigt de känns inte som förr


Knas

Alla bara dööööör III Syrien. :( palla inte mer


Häj

Saknar min älskling


😙💨

Äntligen en Cig nu ska jag laga mat .. Städa köpa halal kött , godis och sen plugga sen ruttna :)


Röööökkkkkk....

...sugggggeeeennn.....,,


💭

Har gråtit i timmar vet ej hur jag ska sluta gråta de händer bara nya grejer om ooo om igen !!!! Oo har Inge Cig oo min data e hor trög en snigel kan va snabbare


Hjvffhbnknkgg

Palla vara hemma .. Palla med nåt


Fucking skit morgon

Va e de här med min kontroll hon har Inge liv !!!!! Seriöst hon förstör min morgon oo allt vänta bara !!!


Inga kommentarer

Känner mig fetttttt suuuuurrrrr


..

Är sen som fucking vanligt missa första lektionen ... Inga ord för mig själv men jag har en anledning för de och det är att jag har ont i magen ,, ändå enu en dag som är = ångest .. Men ska take it easy ooo inte stressaaaaaaaa .. 😩


:(

Hej, Hr jätte ont i huvudet och magen och kommer att dö när som helst .. Känner mig uttråkad och trög ... Och ful och smal .. Och arg men ledsen oxå vet inte varför ... !!!

Jo för att jag hatar skolan fattar i te hur man kan älska skolan allt är trögt och tråkigt och man gör samma grejer varje dag!!!!

Vill bara ta studenten och körkortet!! Skaffa en bil och chilla med livet sen öppna en jävla kiosk ooo chilla ännu mer sen skaffa en fucking lägenhet och chilla mera med livet offff !!!

De känns som att jag gör samma grejer varje dag , vadå plugga Fuck plugg och tröga människor... Vart har jag hamnat på vilken jord?!?!?! Till och med min hor data är trög och de jag mest hatar är folk som säger att alla ska bestämma lika mkt asså palla äns säga de gör bara di grej och ät bajs !!!!

Offf för mkt kärlek jag har assåå.. He bara de te min A <3 :) nu blev jag glad haha godnatt


RSS 2.0