shosho!

Idag har jag vart koncenterad i alla lektioner :D känner mig skit stolt :D yeeeeeeeeeeeah :p
Kom hem.. åt mat sen så pluggade jag litte :) och jag var jätte koncenterad!!! OCH ÄR JÄTTTTEEEEEEEE STOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLT :D



NU SKA JAG GÖRA VP :)

onödigt.








stress :)

Berättar lite kort kort.
Hela veckan har bestått av skola.. vi har haft långa skol dagar o bara repat sönder oss till en musikal show som min klass o ja har!!! nu på ondag.torsdag.fredag o lördaaaaag :D yeeah :)

I fredags va jag i bup elle pub? i lllafall'' doktor ''
och dom har nu hittat en ADHD diagnos som jag har.. uppmärksamhetstörd & konsertations problem.. o jag ska gå på terapi. o nåt mer som jag inte kommer ihåg va de va? ändå ska få medecin för de.. ja känner mig lite nere för att jag trodde att dom skulle bara säga att ja hade svårt med att koncentera mig, men allting stämde om de dom sa.. såå............!!!!!!!! :)
men nu ska jag göra något annat så puss puuuuuuuuuuuus <3

u need respect and love




Lita inte på någon

Även om man tror att man känner någon så gör man inte det.

Trött

Godmorgon. Vakna typ nyss.. Så trött och ont i magen. Men nu ska jag upp och laga mat.. Till min lilla syster<3:-D

god help me

heej.. länge sen jag skrev vet vet.. har bara mycket att tänka på och det är mkt jag tänker på..!
Samma dröm i 6 månader.. snart 7!!.. jag mår illa och är irrittteraad..känner mig arg och vilsen..!


LITE BILDER


HJULSTA <3

TRÖTT JAG...


HEHE JAG..

put that smile!

Är så trött på gamla grejer att det börjar kännas jobbigt..
Nån sa en gång till mig .. Ha vänner som tar dig någonstans i livet.

Det känns som att varje gång jag är med dig så gör vi samma grej om och om igen! VI KAN INTE GÖRA ANDRA GREJER ELLER GÅ VIDARE ELLER N¨T PGA DIG!!!

Godnatt

Ska strax sova, men kort kort om ''igår''
Jag träffade Shirin min söta syster/Bästa vän :)
Vi snackade om allt och alla och det var skönt att bara prata om allt!
Hon är en bra lyssnare, det e jag oxo :)

Men nu ska jag sova och när jag vaknar så ska jag dra till gymmet :)
godnattt!!!!!!

Vaken nu :)

Heej/ godmorgon? Nu är jag vaken. Är jätte trött sov kl 7 igår eftersom att jag tittade på gossip girl.. den e fett bra :) Har laddat ner del 1 och 2  och har sätt alla delar i 1:an nu liggar jag i 2:an!
Hade värsta konstiga drömmen i dag som jag inte äns kommer ihåg.. ok vem bryr sig?

Ändå igår var det ''fest'' typ..Va med familjen vi åt mat sen tårta sen tände vi sån där bomber hehe.. innan va jag ute lite med tjejernaa <3


saknar sommaren!

RSS 2.0