.....;.......


.....;.......


Arg

Så ruckning sur och ledsen ha kan inte andas blir galen vet inte vad ja ska göra har gråtit i flera timmar och har ont i huvudet just nu... Vill att de ska gå över : orkar inte mer vill att det ska bli kväll så ja kan ut och ska fyckung Filippa ur så fyckung arg e skit sur offfff


Menade just nu i inlägget innan o inte caffe


Kaffe nuu


Trött

Ska sov nu e trötttt godnatt ;)


:)

Bbb


Heeeeeeeeeeejjjjj

Godmorgon alla ja lever... I dag tror ja att de blir en Chill dag ska inte göra något speciellt . Kännnns som att ja vill ssova i flera år men de e fint väder i dag så..... XD


<3333

Heeeej jag mår bra



Iphone

sho HaR FÅTT MIN IPHONE NU JIPPPIIIIIIII :D


fattar inget

fattar inte grejen med mig..
kan inte koncentera mig , när jag läser något så fatsnar de inte jag kan inte äns komma ihåg det, jag blir galen. hatar att läsa det är som att sitta i ett fängelserum i 20 år och få 101010100101 skottar varje sekund i huvedet.
har en sån fucking kramp i magen typ eller vid lungorna kan inte göra ngt den går aldrig bort  är spänd i hela mi kropp, märker inte vad jag gör elle säger ibland. snackar med mig sj ibland asså seriöst.. hatar ljudet i mina tankar , som om de e en annan del av mig som pratar. sen jag var liten, först fick den mig att allltid gråta o den tkränkte alltid ner mig, nu är den bara agresssiv och vill att jag sk göra dumma grejer. fucking hjärna. asså e så fucking trött . på bråk, drama, människor.

en grej som ja önskar mig är att kunna få koncentera mig, vf kan jag inte, vad e normalt. e jag äns normal?
asså wtfff

fuck u


horskit

hur mkt man än gör för andra så står ingen vid min sida!! ja säger inte de bara för att de ska lta som om de synd om mig elle når neej.säger för att när ja e ledsen ingen finns där o tröstar elle hjälper mig. asså ´fuck människor alla e rädda för mig ja vet de e inte dum knulla allt..



....

har ångest. har den där känslan.. hatar den omg e skit sur.. människor seriöst . ingen har fucking respekt längre så skit samma e ba äklad.. bortkämda människor som bara tänker på sig själva och tror att allt e lugnt fuck dom. hur kan man va så fucking hjärndöd seriöst. knulla era liv horor skiter i allt o alla. hjdå

Dado bara

ibland finns de inge skillnad me kärlek o hat, båda gör ont lika mkt .. :)


godmorgon walla ja lever

sho.
vakna kl 6.. har inte gjort de sen skolan börja.. de första gången asså.!!! sen sommras.
ja duscha .. sminka mig städa mitt rum o blev tvingad att äta...!
ska ba vänta te mi hår tårkas lite så ja kan fixa de lite :)
skit väder oxo.. perfekt :D
väntar bara tills Lidl ska ringa :p


''saknar vinter'' hahaha my as...
pusssssssss


goddagenshaha

sho, vakna för typ en timme sen.. haha har städat lite och sånt .. har tagit ut värsta grejerna från balkongen .. skulle lägga alla grejorna i källaren.. men min kontrollant HAR TAGIT nycklarna med sig så jag e skit sur. dricker te för att det inte finns ngt att dricka hemma utom vatten! och ska kolla klart en skit film så länge.. När kontrollante kommit från sin ldl ska jag lägga grejerna i källaren sen träffa the B-L-S  <3









<3

Hejsaan :)

vaknat typ för ngr min sen.. ska ta en halv lalish snart väntar ba att de ska bli 45  för att kontrollanten tar den bussen da HAHA så ung ja e hahaha... jalla jalla peace skriver senare :)

of..

igår va knas ja pallade inte höra ngt ja tålde inget asså jag fucking vet inte vad.. va så fucking spänd att min kropp inte tål nånting. jag måste u.. ska ut idag senare asså shit.. äntligen..! jag blir verkligen galen . om ja inte blivit det!
jag vill bara kräkas mår illa har ångest o panik o e stress har ont i min mage för ja har kramp.. har inte ätit ng.. men ska tinga i mig ngt snart.!

jag är bara äklad, vill inte ha den äkliga känslan.. mår inte bra är trött på folk.. på tjejer o killar jag tål inget vill bara öppna min kropp och ta ut varaena köttbit jag har.. så känner jag mig just nu..

RSS 2.0