<\3

Om du undrar varför jag inte svara på din sms så är det för att jag såg hur trött du va , såg hur mycket du ville backa från mig och att jag var alltid på sig jag var bara för blind för att se det för jag älskar dig så mycket jag önskar att vi var alltid med varandra ville bara vara med dig de gör ont i hjärtat att älska dig jag vill dö jag menar de , kommer du ihåg när jag höll om dig och sa att jag älskar dig och kommer aldrig att älska någon annan , de sant jag älskar dig fortfarande, om du läser de här snälla förlåt mig för allt jag gjort mot dig jag har förstört dit liv och mitt jag hatar mig sj . Kommer aldrig att förlåta mig sj , och juste svar på ditt sms jag förlåter dig och godnatt hoppas du sover gott puss älskar dig elbi <3 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0