.

Va de så svårt att ringa mig som en man ist du säger gå hem oo sånt du behandlar mig som skit och jag är trött på våra " bråk " för du blir arg snabbt du som säger att jag blir arg snabbt de tvärtom , och vem va tjejen som svara på din lur oo sa att du duschar? De va df jag sa ring du låter inte äns mig förklara och du flippar. Jag orkar ej mer orkar med inget du har gjort allt med mig vad vill du mer??? Mitt liv e förstört på grund av dig var bara FÖÖÖÖÖR blind för att inse det för att jag älskade dig . Du har gjort mig iskall hatar allt exakt allt . Ge mig inte alternativet och bullshit jag behöver ej sånt , ist för att göra mig glad du får mig att gråta varje dag , e de äns värt de??? Låt mig gå vidare Mi hjärta orkar ej mer vill inte ha den längre den har blivit så skrynklig Av all tårar , vet inte äns vem jag är längre , vem är jag ?!?! Jag blir galen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0